Huib, Sanna en Tijl op Saba!

02 februari 2006

Hallooo,
Vandaag Tijl z'n eerste dag, was best wel een drama'tje maar uiteindelijk ging het wel goed , ik ga hem zo ophalen...Lekkr Har dat voetbal, denk dat we maar harde kern van Trinidad& Tobago moeten worden, de resultaten zijn waarchijnlijk hetzelfde maar de omstandigheden een stuk relaxter. Ik weet het post adres van de ecolodge niet uit m'n hoofd maar misschien staat het op de site? Ik denk trouwens dat het sowieso wel aankomt, zo groot is het niet hier, de helft van het eiland weet nu toch wel wie wij zijn! Het werk is erg OK , zeker niet te veel, tot nu toe doe ik steeds het ontbijt samen met de kok Bernt of Tom (tussen de 2 en de 6 gasten...) ik begin dan om 7 uur tot een uur of 11. Sanna is ook meestal snel klaar met de huisjes en werkt dan 's middags na de lunh in het restaurant en vaak ben ik 's avonds vrij. De afgelopen twee dagen heb ik als kok de lunch gedaan ,was erg leuk!! Ik stop en haal Tijl op. Volgende keer weer wat foto's . Veeel liefs, en kom eens langs als je nix te doen hebt;-))Toedeloe

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage