Huib, Sanna en Tijl op Saba!

07 mei 2008

Tachtig dagen

Nog 79 nachtjes slapen en dan zijn we in Nederland.
Dit zei San toen ze wakker werd vanochtend.
Gistermiddag zat ik even op ons balkon een sigaret te roken en dacht toen:"Ik zou wel eens een ander uitzicht willen". Waarop ik meteen dacht: "Veel beter kan het eigenlijk niet!"
Tsja, het gras is altijd groener aan de andere kant.
Net als laatst met duiken. En ik mij afvroeg waar alle spectaculaire dieren nou weer waren, ik keek om me heen en bedacht dat er geen enkel aquarium ter wereld is dat hier tegenop kan.
De afgelopen dagen stonden in het teken van ons huwelijksjubileum.
Dank u allen voor de overweldigende gelukwensen;-))Het was erg leuk en lekker. Afgelopen zondag zijn we lekker met z'n tweeen bij de Ecolodge wezen eten, Tijl sliep bij vrienden en werd de volgende dag ook naar de creche gebracht zodat we de ochtend en middag voor onszelf hadden. Bij de Ecolodge kregen we een lekkere fles Veuve Cliquot Champie aan geboden, heerlijk eten en na afloop nog een lekker glas Grand Marnier en we mochten niet betalen!
Maandag wilden we lunchen bij de Gatehouse (waar we nog nooit hadden gegeten) maar door alle feestdagen en carnaval op St Maarten is het hele eiland uitverkocht, ook de supermarkten bieden een Oost Europese aanblik.
Uiteindelijk zijn we lekker gaan loungelunchen bij Queen's Gardens en werden we verwend met Bellini's en een prachtig versierd chocolade taartje!
Nu moet ik werken.
Liefs van de zwaarlevenhippies!

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

dag lieve Sanna,
GELUKKIGE MOEDERDAG op Saba!!
Dikke kus
Truus en Huib

4:50 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wow, dat klinkt echt als een super relaxte jubileumsviering. Me jealous! Maar het bewijst maar weer eens wat een lieve mensen jullie zijn dat jullie zoveel lieve mensen om je heen hebben verzameld die jullie zo fijn verwennen.

Kus! Tante Cornelia

7:32 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Oeps! Daar kunnen wij als Hollanda's (volgend jaar!) vast niet tegen op!
Vandaag weer bubbels op bed gehad San??? Liefs! Peter en Jeannette

8:52 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage