Huib, Sanna en Tijl op Saba!

22 mei 2008

T.O.T. !!

Trots Op Tijl!
Toen ik gisteravond thuiskwam liet San mij de eerste Koppoter van Tijl zien.
Hij had mamma en zichzelf getekend! Na vanochtend een beetje wakker te zijn geworden (Tijl fluistert dan: Wake up daddy it is een lekker weertje)vroeg ik hem of ie gisteren iets moois gemaakt had.
Even keek ie mij peinzend aan en toen kwam er een trotse glimlach.
Iets later hoor ik uit de kamer: Oh no! That's not good..
Oh oh.
Ik hoor hem naar buiten dribbelen om vervolgens lekker gaan spelen met z'n diertjes op de veranda. Die zijn nu allemaal "gezellig" bij elkaar, er is ook een pappa-steen en een baby-steen...
Mij afvragend wat er was ging ik eens bij hem kijken en vroeg wat hij had gemaakt.
Hij trok een sip gezichtje en zei dat de tekening niet goed was omdat hij "mad" keek.
Ik zei hem dat dat wel meeviel en vroeg waar de tekening nu was.
"Can I have some juice please"
Ja, maar waar is die tekening nu.
Oh, in de bush bush.
Nou ja!
Gelukkig kon ik het zolgvuldig opgefrommeld kleinood redden voor later en zullen we het spoedig publiceren.
Verder alles normaal hier, behalve dat er al drie dagen een marine fregat rondjes om het eiland vaart.
Er is toch niet iets wat wij moeten weten hè?
Veel liefs van de trotse hippies.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

joram van der sloot?

4:16 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage