Huib, Sanna en Tijl op Saba!

19 september 2006

Nederland Werkt !

Zo, het gaat dus eigenlijk heel goed!? Mag ik dan m'n ziekenfonds no claim terug? Fijn om in een echt huis te wonen met TV met BVN, een Nederlandse samenvat-zender met veertien keer per dag Max en Catharine (who the hell is Max) ik wil soms m'n zapper naar die TV Keijlen!
Niet zeuren, het is fijn om lekker in de "Stad" te wonen, wel hebben we last van ratten...Big ones!! Hoe is het in NL, nog steeds mooi weer, hier lijkt het erop dat El Ninjo lekker alle orkanen wegwaait, jullie kant op. Pa en ma, zijn jullie al helemaal geintegreerd in jullie huis, moet je ook inburgeren in P'end? Dat je moet weten waar alle Straatnamen vandaankomen enzo.. Leukdat de werf koninklijk is geworden, jammer dat zoveel mensen dit niet meer meemaken.
Onze nabije toekomst is nog een beetje vaag, nu San's baan waarschijnlijk niet doorgaat en ons contrct met de Ecolodge eind october afloopt, soms heb ik ook wel veel zin om nar NL terug te gaan, we zien wel.
Veel liefs van de Koninklijke Hippies

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

noa dan komp je tog lekkeg trug, man
mMtruusoma

1:43 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Jaaaaa, ik vind het ook helemaaaaaal niet erg als jullie terugkomen.....Maar ook wel weer rot als het niet alles gaat zoals jullie willen en hoopten....want sanna is natuurlijk DE vrouw voor de baan, dat snapt iedereen, waarom begrijpt Saba dat dan niet??? Nou ja, stom....Ik ga eens proberen om ook een site te openen waar ik de trouwfoto's op zet, is het ook voor jullie makkelijk te bekijken. Tips voor een digibeet??

Kus! Tante Cornelia

6:01 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

By the way,

wat een onglooflijke enge foto van Huib als hitlerrrrachtig persoon....:-))Cornelia

6:02 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hoi hoi! Goed te weten dat alles goed is met jullie! Jammer dat ik je niet meer heb gezien! Doei, CC

9:14 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Doet jullie hotmail het nog wel??? Zo ja, dan adviseer ik jullie heel even te kijken naar mijn berichtje....

4:34 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Of de integratie helemaal volgens de regels gaat weet ik niet. We kletsen wat met de buren en de schilder en die kunnen ons al best verstaan. Dus hoeven we niet te cursussen.In de Deen super hebben ze de zelfde spullen als in de polder. Makkelijk, hoor. Alle gekheid op een stokje, we vinden dat we een lekker ruim, zonnig huis hebben met veel onverwachte kanten. De zolder is helemaal a-symetrisch en het logeerbed staat volgens de aanwijzijngen van Harald prachtig scheef in het zolder-landschap. Kom maar eens kijken.
Jullie huisje nog steeds naar je zin? Wat is eigenlijk het adres? Gewoon weer: Huib Sanna en Tijl de Vries, Windwardside, Saba? Of is er nog een soort straatnummer?
Wat doe ik met HET bussie? Help!De 26e moet ik weer met hr.Blom wat afspreken.
Dikke kus
mamatruusoma

10:29 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage