Huib, Sanna en Tijl op Saba!

15 oktober 2006

De eerste week

Ik heb de eerste week als invaljuf op de creche overleefd.
Mijn respect voor de dames die hier werken groeit met de minuut. De groepen zijn groot, de ruimte klein en er is te weinig personeel. En toch krijgen ze het voor elkaar! De kinderen leren tellen, kleuren en luisteren.
Het is erg leuk met de kleine monsters, maar ook erg vermoeiend.
Nog twee weken en dan ga ik ook beginnen in In Two Deep. Werken Huib en ik weer samen!
De naschoolse opvang gaat helaas niet door, maar misschien kan ik in de toekomst een aantal dagen bij Child Focus werken (http://www.childfocussaba.org/). Zij verzorgen naschoolse activiteiten.
We komen er wel.
Veel liefs van de hippies.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Lieve Saba-ers,

Prachtige foto's weer en we zien ineens een heel ander jongetje te voorschijn komen! Ja, de kapper doet wonderen, dat kan ik me nog van heeeeel vroeger herinneren...
Zijn jullie er nog in januari en later? Zo ja, dan willen we serieus proberen om jullie daar op te zoeken. Hier gaat alles naar wens, Mama is bezig de bolletjes in de verder geheel kale tuin te planten. Het is prachtig herfstweer en binnen zijn we nu redelijk klaar.
Tot zover, hou je haaks!

Groeten en natuurlijk ook aan mijn kleinzoon Tijl- met-de-korte-haren!

(0)pa

11:03 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage