Huib, Sanna en Tijl op Saba!

23 september 2006

Stappen!

Jawel, gisterenavond was het dan eindelijk zover: na 8 maanden op Saba is Sanna uitgegaan. En waar anders heen dan Scout's Place waar ze op vrijdag avond Karaoke hebben?!
Ik moet zeggen, het was raar..... maar heb een leuke avond gehad. Ik denk niet dat dit mijn vaste vrijdag avond besteding wordt, ik zit liever op mn balkon/veranda/porch met een muziekje en wijntje!
Onze buurman Malachy (www.jumbiedesign.com) heeft een grote voorliefde voor bizarre Britse humor dus menig avond zitten Huib en ik bij hem naar A league of gentlemen ( http://www.leagueofgentlemen.co.uk/) en The Mighty Boosh( www.bbc.co.uk/bbcthree/tv/mightyboosh/ ) te kijken. (Harald, Esther, Arno: Gaat dat zien!!!)
We vervelen ons niet.
Geen nieuws van het arbeidsfront, ik hou jullie op de hoogte.
Veel liefs van de lachende hippies.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hmmm ik heb net ergens een bericht geplaatst...maar dit domme blondje kan hem niet meer terug vinden. Anyway ik vind het leuk om jullie verhalen en foto's te zien en hoop dat het goed met jullie gaat? Dikke kus knikkergooiende Cynthia

5:53 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage