Huib, Sanna en Tijl op Saba!

25 september 2006

Terrible two. Drie beter???

Oooohhhhhhh, slechte broer, zwager, oom!
Ik lijk steeds wel belangrijke dingen te vergeten, zal wel door het zorgeloze leven op Hamelen, ik bedoel Saba, te maken hebben...
GEFELICITEERD en nu maar weer wachten. Margriet, kon je het zoete, lieve hoofdje van Tijl (en daarbij horende eierstok-symfonieen) niet weerstaan?? Mag ie een weekje bij jullie komen logeren????
Af en toe begint ie knap slim te worden. Gisteren heeft ie 's morgens Sanna en daarna mij eens goed te grazen genomen....
Eten was al nooit z'n favoriete bezigheid maar het moet niet gekker worden; hij was al moe van z'n mamma plagen en toen ie om zes uur ging eten kon "The Battle Of The Brains" beginnen:" NEE niet soep, NEE zeker niet zitten, Tijl eerst even spelen, NEE pappa niet lief" blablabla.
Ik moest me echt inhouden en m'n creatieve talent tot in het diepst aanboren. Op een zeker moment had ik stiekum een paar boterhammen naast z'n soepkommetje gezet en wilde hij, heel lief(?) wel soep maar"Tijl andere bord" O.K. Deze? NEE. Die? NEE pappa stom! Die dan, lief kind (geen hartjes uit m'n hoofd)? Ja.(?) Dus soep ingedaan en weer aan tafel,Tijl ziet boterhammen en zegt met z'n allerliefste stemmetje en nogal enge grijns:" Dat is heeel mooi bordje pappa" en eet z'n brood. Ik moest zo ontzettend lachen dat ie heel stil eerst z'n brood en toen ook nog een ardige hap soep op heeft gegeten......Het valt niet mee.
Ondertussen begint onze Rat Raid z'n dubieuze vruchten af te werpen, nadat we nogal veel gif hebben neer gelegd en we de afgelopen nachten meedere keren wakker werden van Griezelig Gepiep was het vannacht rustig en toen ik vanmorgen de deur uitging verheugde ik mij in de enorme zwermen vliegen rondom ons nestje....Je gaat je standaarden verleggen moet je maar denken.
Har, al zwanger?? Mam, ik heb nog nix van bus-vader en zoon gehoord dus doe maar weer een halfjaar erbij, als ze hem toch willen kopen komen we daar wel uit.
Nu maar weer eens werken,.
Veel liefs (misschien niet van Tijl....) van de Rattenvangers van Saba

4 reacties:

Blogger muffie zei...

Nope, hier nog geen zwangerschap aan den horizon. Eerst eindelijk een diploma halen en een fijn huis aanschaffen. Maar dan...
xxx
Merel

10:12 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hahahaha, jullie hebben geen extra kinderen nodig met al die huisdieren! Ook gezellig. wij houden het voorlopig bij 1 kat (en 3 kids, nou ja, ook druk). Het zal wel ergens rond Merels verjaardag geboren worden, leuk he!
Sterkte met de vliegen brrrrrrrr

4:58 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hr.blom is tevreden. Papa is bezig, samen met Henk III, het 75-jarig-jubileum-boek te herschrijven(meer aan te vullen),om het dan opnieuw uit te geven.
Lekker weer een hele trits foto,s.
Geen huisdierplaatjes, of is dat te luguber? Hier lopen er ook heel wat. Die zijn na 6 jaar nog steeds hun open veld kwijt, kennelijk! Heel veel spinnen en torren en kevers en alles wat met heel veel pootjes zich voort beweegt. Brrrr.
Vanmorgen Robert en Margriet hier op de koffie gehad, met een taartje en een plaatje van de nieuwe baby(echo).Alles er op en er aan.'t Blijft een wonderlijke uitvinding, die echo's.
Diikke kus
mamatruusoma

7:21 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ooooooh, hoef je voor kindjes maken geen diploma te halen???? En ik maar al die jaren oefenen en oefenen en leren en leren.....;-)))
Margriet, van harte gefeliciteerd!
Sanna, respect voor je karaoke-avontuur, maar kom je gewoon snel wer met mij uitgaan in Amsterdam??

Dikke kus! Tante Cornelia

3:40 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage