Huib, Sanna en Tijl op Saba!

29 maart 2007

hippie in opleiding 2

Zo weer even een berichtje van Belle, hippie in opleiding.
Het duiken was helemaal te gek! Het was nog spannend of ik ermee zou doorgaan, want het oefenen in het zwembad ging niet zo goed. Ik vond het erg moeilijk om niet door mijn neus te gaan ademen. Maar toen ik in het echt oceaanwater lag ging het helemaal goed. Het was heel byzonder daar beneden. Huib had die dag al gedoken, maar stapte nog even over op onze boot. Dat was natuurlijk extra gezellig.
En ik heb Mount Scenery beklommen. 900 meter boven de zeespiegel. 500 meter hoger dan Windwardside. Mijn wandeling was gezegend, want toen ik boven kwam was het helder en had ik uitzicht. Iets wat niet vaak gebeurt daar boven. Toen ik weer naar beneden ging begon het weer bewolkt te worden, wat ook leuk is om te zien. De mossen die daar op de bomen groeien zijn door en door nat. Toen ik de wolken daar zo langs zag vliegen begreep ik in ene hoe dat daar zo gevormd wordt. Behalve de foto's heb ik ook een certificaat als bewijs dat ik boven ben geweest. Echt grappig.
Wat ik ook nog byzonder vond om te zien, was de boom bij het oefenzwembad waar 2 kolibrietjes een nestje aan het bouwen waren. 2 mooi gekleurde hele kleine vogeltjes.
Echt mensen, wie ook maar een beetje van natuur houdt is hier op het juiste adres. Het eiland heet met recht "the unspoiled queen". Maar ook de vriendelijkheid van de mensen hier is een goede reden om langs te komen. Saba heeft mijn hart veroverd!
Tot zover mijn ervaringen.
Zonnige groeten!

6 reacties:

Blogger Haaraalde zei...

Wow Belle, je hebt de weblog echt vet gesloopt! Ik ga m proberen te redden :)

12:55 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Har, Belle is ook nog in opleiding en doet het verder hartstikke goed!!!
Dikke kus voor alle (in opleiding ook) hippies.
mamatruusoma

1:25 p.m.  
Blogger Haaraalde zei...

Hey Belle, ik zag je comment op mijn weblog. Het lijkt erop of je in de template iets hebt veranderd. Huib heeft mijn telefoonnummer, bel maar even.
Groetjes! Harald

8:16 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wats kebeurt???? De website spreekt geheimtaal.
Maar Belle: hartstikke cool dat je gedoken hebt! Ben je alweer terug? Ik hoop dat je veel foto's hebt gemaakt, want ik ben reuze benieuwd.

Kus, tante Cornelia

8:39 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

woohoo, hoe hippie kan de website nog worden? :) Het zelfgekluste uiterlijk is voor altijd verloren gegaan, maar dit is ook niet gek toch?

1:29 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dit herstel is geweldig. En voor ons, analpha-web-bates, een wondertje!!! Pffff. We zijn heel errreg blij dat alles weer een beetje hersteld is en we weer kunne communiseren!! Dank jullie wel voor al de moeite. Zo leer je elke dag weer wat bij!
Hier gaat alles z'n gang. Vandaag samen met Margriet wat ruimte gemaakt voor de nieuwe baby.
Vijf zakken "oud" speelgoed opge-ruimd om plaats te maken voor weer nieuw. Volgende week nog meer op-ruimen. Dit alles voor de nieuwe wereldburger die z'n eigen plekje weer moet krijgen rond 19 April. De vader en moeder doen hun best ruimte te maken en zijn heel erg aan het nestelen.Behangen en rompertjes kopen,lampen ophangen, behangen, enz. Het ziet er allemaal geweldig uit. Een hartelijk: "Welkom nieuw kind!".
Dikke kus,
mamatruusoma

2:50 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage