Huib, Sanna en Tijl op Saba!

26 november 2006

Rust.

Jawel, na de bezoeken van Johan, Bea en Serge is de rust wedergekeerd op Saba.
Veel plezier gehad met Serge, Carola en Isa, erg leuk om "ons" Saba te laten zien en natuurlijk ook om de karaoke te laten horen!
We wachten nu met smart op de komst van Sinterklaas, Santa Claus en opa en oma Proost!
Donderdag mag ik een dagje naar St. Maarten, heel fijn, om naar de tandarts te gaan...
Er komt elke donderdag een tandarts naar Saba, maar de horrorverhalen over deze meneer doen gretig de ronde, dus ik heb besloten er een dagje uit van te maken!
Verder alles erg goed hier, Tijl kan zwemmen (met zwembandjes) en hij is bijna zindelijk (maar nog niet helemaal).
Veel liefs van de rustige hippies!

12 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ook hier is de rust een beetje weergekeerd, en bereiden we ons voor op de verjaring op 1 dec. Hoewel de meeste familieleden en vrienden al geweest zijn( dat was een feest)heb ik de indruk dat er vrijdagavond toch weer een man of 20 hier naar toe komt. Dat wordt staan! Toch is het een voorrecht om zoveel lieve mensen om je heen te hebben. We zullen wat foto's maken en die dan an jullie mailen. EN DAN....is het januari en komen we naar jullie toe. We kunnen bijna niet wachten!! Van het koninklijk bezoek hebben we een dvd'tje kunnen maken en dat nemen we mee. Of is er al iemand die het jullie heeft toegezegd. Dan maken we minder kopietjes.
Dikkekus
mamatruusoma

2:10 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

't is nu ½ 3 in de nacht en papa en ik hebben een half uurtje geleden de 20-ig gasten de deur uitgewerkt. Het was heel gezellig en vol. Er moesten inderdaad een paar mensen staan , maar dan buiten, om een sigaretje te roken.We zijn heel erg blij en voelen ons zeer tevreden dat zoveel mensen de moeite genomen hebben om hier (weer) naar toe te komen. Heel erg leuk dat jullie zo vroeg in de morgen al zo blij konden zijn om mij toe te zingen. San, ik heb je wel gehoord hoor.Die Tijl, die zo wakker z'n "happy birthday oma" zong, geweldig.Tante Ineke belde nog met een primeurtje: Liselore is nu ook, na allerlei ivfjes en x-ies in blijde verwachting en hoopt eind Mei, begin Juni een kindje te klrijgen, Een meisje
Dikke kus , na een gezellige verjaardag
mamatruusomaproost

9:51 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

DAg Familie SabaHippies, of jullie krijgen ontzettend veel mail van mensen en hebben daarom geen zin om te antwoorden, of jullie willen TIJL beschermen op enige duitse invloed, maar misschien is mijn ontzettend lange mail de vorige keer niet bij jullie belandt. Ik heb vannacht van jullie gedroomd en werd nat in het zweet wakker, niet helemaal zo erg maar ik wil graag weten hoe het met jullie is! Stel dat jullie niet antwoorden, bereid je er dan maar voor op eind april 2007, want dan komt de Kontrolle, geheim password "aufmachen". Oant laetter, Steef & Betty

9:23 a.m.  
Blogger Haaraalde zei...

Huisje voor Merel, Harald en de stinkpoes!

5:23 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hallo Huib, Sanna en Tijl, Het lijkt een hele tijd geleden (is het ook). Wij ontmoetten elkaar op Saba bij de Ecolodge in juli van dit jaar. We waren er met onze zoontjes Tijmen en Diede. We hebben flink wat wijn soldaat gemaakt en heerlijk gekletst. Huib heeft nog voor ons staan koken. Ik vond jullie lognaam terug en besloot eens te gaan kijken. Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Het log geeft een leuke impressie. Jullie zijn toch gebleven en hebben een huisje gevonden. Ik vind het knap! Wij kijken heel erg goed op de vakantie op Saba terug en willen stiekem gewoon nog een keer komen. Lukt vast in de komende 2 jaar. Als jullie zin hebben, dan lijkt het me leuk om nog wat te mailen. Kunnen we jullie ook nog ergens gewoon mailen? Heel veel geluk, groetjes aan Tijl en we hopen van jullie te horen. Nicole (Taco, Tijmen en Diede)

8:30 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

vanmorgen je verlanglijstje gekregen, San. We zullen zien of alles in de koffer kan naast onze 'tropische'garderobe. Leuke fotoos van 'Sintviering'. Zijn de pakjes van de Sint uit Holland nog niet aangekomen? Of hebben jullie nog niet gekeken of er post is? Laat het even weten of alles goed aangekomen is!
dikke kus en tot over30 dagen
Truusmamaoma

4:06 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hey sandra,

Heb je alle tanden nog in de mond of zijn die er uigetrokken door de tandarts?

Kus, tante Cornelia

11:26 a.m.  
Blogger Haaraalde zei...

Hm..volgens mij had ik hier een poging gedaan Huib te feliciteren met zijn laatste 30-jaar. Bijna 4-0 voor de Heer! Maar ik twijfel natuurlijk of het wel vandaag is, ben er bijna zeker van, maar waarom feliciteert er dan niemand anders?? Raarrrr

10:17 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

vanaf 22.30 op woensdagavond is hij thuis en telefonisch te bereiken. Bel mij maar voor het nummer. (dit voor intimi)
Huibert als je dit leest voor m'n telefoontje. HIEPERDE PIEP HOERA!! gefeliciteerd.
dikke verjaarskus
mama en papa

3:08 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Heeeeey mon, happy birthday! Hoe oud ook al weer, 37 toch? (Lijk ik ook meteen een beetje jonger...). Ga je lekker leuke dingen doen vandaag, hoewel dat doe je daar natuurlijk al elke dag. Zucht, heerlijk hoor. Ik zit hier alleen maar een beetje te ontploffen. Weet niet of mama jullie de foto van mij met buik heeft gestuurd, denk er nog maar een halve meter bij, ik groei nu volgens mij elke dag aaaaaaargh, maar ja het is voor een goed doel geloof ik.
Heel veel plezier vandaag en een heel fijne verjaardag.
Een dikke kus van je dikke zus

3:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Weliswaar ruimschoots te laat, toch echt heus welgemeend:

Huib, gefeliciteerd!

Heb je het goed gevierd???

Kus, tante Cornelia

8:00 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Haaalooo rustzoekers,
't Heeft nu wel lang genoeg geduurd hoor, die rust. Gebeurt er helemaal niks daar op Saba , of hebben jullie het zo druk dat je gniesen taid hebbe iets te melden?
Hier is alles gezond en staat op het punt te reproduceren?!! Wij niet meer hoor!
Tot over 14 dagen op Saba.
dikke kus voor jullie allemaal,
mamatruusoma

2:28 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage