Huib, Sanna en Tijl op Saba!

12 november 2006

The Legend on Saba!

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Lieve Saba-ers,

We werden er even stil van... Sanna en Tijl aan de zijde van onze Grote Voetbalroerganger! Krijgen we nu binnenkort ook zo'n plaatje met Beatrix? Leuk dat je zulke mensen ook daar (of misschien: juist daar?) tegen het lijf kan lopen. Saba is trouwens toch regelmatig in het nieuws, o.a. in verband met de nieuwe structuur waarbij jullie eiland een soort Nederlandse gemeente zal gaan worden.
Hier is het herfst, niet koud, wel vochtig en winderig, maar het hoort erbij. Zaterdag de 11de van de 11de kregen we bezoek van Leon en Mara, ondanks de storm bleven de lampions gelukkig heel. Er werden natuurlijk weer bergen snoep uitgedeeld en opgehaald. We merkten wel dat we in een jonge buurt wonen, in de Jupiterstraat kwam wel eens een verdwaald kindje voorbij, hier was het spitsuur.
Hier gaat alles goed, druk bezig met van alles en nog wat.

Sanna, Huibert en natuurlijk mijn grote en nog steeds strak geknipte Tijl, veel liefs van

(O)Pa

12:18 p.m.  
Blogger Haaraalde zei...

:-O
:-O

Had het al gelezen in de krant, maar kon me niet voorstellen dat de verlossers zelfs echt naar Saba zou komen.

6:35 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hallelujah!

4:51 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Jeetje man, jullie zijn opeens celebs geworden! En Tijl: ik kan me voorstellen dat het even pijn aan je ogen deed met Bea...:-)) Wat zie je er goed uit San...En wat megacool voor jullie dat Serge gewoon langs is! Super! Geniet ervan.
Kus, tante Cornelia

4:43 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tuurlijk gaat Tijl op voetbal! Beachsoccer stel ik zo voor...Ik hoorde dat Martin Drent (oud fcg spits) ook op Saba was en daar sta je dan niet mee op de foto...getuigd niet echt van respect richting je grote broer zuslief ;-)

Gr. uut Gr.

8:05 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage