Huib, Sanna en Tijl op Saba!

19 april 2007

Hippieleerling zet studie voort in Amsterdam

Hallo allemaal,

Nog even een berichtje vanuit Amsterdam. Gelukkig hebben we hier ook zon, alleen de temperatuur is niet Sabaans. Komt nog wel want het is pas April. Zo nu en dan kachel hoog zetten, ik neem dan een flinke rum cola, kijk naar de foto's en waan me weer even in Saba. De rum is een heerlijke zachte bruine rum van Mount Gay uit Barbados, die ze daar veel drinken en waar ik natuurlijk een fles van heb meegenomen.
Om mijn verhalen wat kracht bij te zetten heb ik mijn foto's geplaatst. Zelfs met bewijs dat ik Mount Scenery heb beklommen. Een "hele charmante" foto van mijzelf bovenaan.
Vanaf de dubbele bananenboom zijn het mijn foto's. Ik wens jullie allen veel plezier met het bekijken ervan. Ik heb zeker veel plezier als ik er naar kijk.
Of ik mijn hippieopleiding kan afmaken is nog maar de vraag. Het grote nadeel van Saba is, is dat het zo duur is om er te komen. Deze keer moet ik Rosa meenemen, anders krijg ik echt ruzie met haar. Zij wil ook graag zien waar Huibsannatijl wonen. En ik moet ook nog eens tijd hebben. Misschien moet ik maar een studiebeurs voor de hippieopleiding aanvragen. Gewoon 2 maanden daar verblijven (en leren) en een echte Sabaan worden. Dat lijkt me wel wat.
Tot die tijd doe ik het met de foto's en herinneringen. En dat werkt prima!

Groetjes van een oefenhippie met een zonnetje in haar hoofd!

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hey hippieleerling,

Mag ik bij jou op proefstage? Na het zien van de foto's heb ik ook helemaal zin om te gaan. Maar dan moet ik wel al een beetje hippie-uitgerust aankomen. Dusseh, kom graag een keer bij je kachel rum-cola's drinken om al je verhalen uit Saba te horen...

Kus, tante Cornelia

3:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lieve Sanna, Huib en Tijl!

Bedankt weer voor de fraaie foto's die we vandaag aantroffen op jullie site! We genieten er steeds van, dus: blijf fotograferen en opsturen a.u.b. Ik zie dat kleinzoon Tijl nog steeds een voorliefde heeft voor zijn laarzen. En ik zie ook hoe goed je zwemt Tijl, je bent een echte waterrat!
Hier gaat alles goed, wij allemaal zijn nog steeds in blijde verwachting... Vorige week hadden we onze familiedag op de werf in Aalsmeer, het was ongeveer hetzelfde als 2 jaar geleden, maar de stemming en het weer waren als van ouds opperbest. Thuis in Purmerend beginnen onze tuinen (Truus de achtertuin en ik de voortuin) steeds groener te worden en steeds meer vorm te krijgen. We sproeien al regelmatig en dat in april. Waar gaat dat heen, mensen. Vorige week ontdekte ik in het scheepvaartmuseum in Sneek een mooie tekening van een grundel die (bet) (over) grootvader C.J.W. ontworpen en gebouwd had. We konden een afdruk krijgen en die zijn we direct gaan ophalen. De tijd vliegt voorbij, hoe staat het met jullie plannen voor deze zomer?
We horen het wel.

Hou je haaks!

liefs van

(O)pa

11:59 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage