Huib, Sanna en Tijl op Saba!

02 april 2007

Nieuw uiterlijk!

Lieve Harald, dank je wel dat je onze blog hebt uitgekozen voor Pimp your blog!
We zijn er heel blij en gelukkig mee.
En daar horen natuurlijk ook nieuwe foto's bij, dus bij deze.
Belle is vorige week weer terug naar Rosa gegaan. Het was erg gezellig om haar op bezoek te hebben. Ze was erg leergierig en ik verwacht dat ze na een opfris cursus over een paar maanden zich zal ontpoppen tot een heuse hippie!
De nieuwe baan bevalt erg goed. Ik werk 32 uur per week en heb zo ook veel tijd over voor man en kind. Alleen het huishouden schiet er af en toe bij in...
Hoop dat bij jullie alles goed is.
Veel liefs van de onderwijzende hippies.

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Leuk San, die nieuwe foto's. Ik heb ze gelijk allemaal weer even bekeken. Erg leuk. Hier is alles goed. De zon doet haar best, maar zo lekker weer als bij jullie zit er voorlopig niet in. Harde, koude wind. Maar jullie foto's laten ook hier de zon weer schijnen.
Hollandse groeten van een bijna hippie

1:54 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hiep hoi hij doet 't weer. En wat een geweldige foto's van Tijl met zonder haar. En zwemmend. Lekker weer even naar St.Maarten geweest met Belle? En even bijgetankt in Holland House? Leuk dat we nu weten waar al die plaatsjes zijn waar jullie komen! Er zijn nu al heel wat gasten geweest de laatste maanden! Komen er nog meer?
Voor gasten in spé, zeer aanbevelenswaardig, dat Saba! Gaan.

dikke zbrps
mamatruusoma

2:50 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

De site is erg leuk schoongeharkt. Super om weer nieuwe foto's te zien. En wat leuk dat de 'echte' hippies ook tijd hebben gevonden om weer eens wat te schrijven. Alhoewel: hippie? Net als ik 32 uur aan het werk, hippies werken toch niet? En ze stinken toch alleen maar? Jullie zien er aardig schoon en fris uit :-)
Goed om te horen dat de nieuwe baan zo bevalt. En het lente-zonnetje hier doet hard zijn best de Sabaanse zon na te apen..

Kus, tante Cornelia

5:23 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wat een cool nieuw opgeruimd staat netjes-site. Heel fijn, kan alles vinden. Heeeeeerlijk. Leuke nieuwe foto's. Ik wilde dat ik zo dicht bij zo'n heerlijk strandje woonde. Snik. Tot msn's, kus Esther

11:11 p.m.  
Blogger Haaraalde zei...

Dank, dank, maar teveel lof; ik heb alleen maar allles aangezet. De leukigheid heeft het systeem zelf bedacht! Blij dattie het weer doet! Groetjes,

4:16 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Met het risico dat ik alles nu 2x heb geplaatst (netwerkverbinding viel uit): Het was jammer dat jullie er niet bij waren, zaterdag op de De Vriesendag. Iedereen vroeg hoe het met jullie is.
Van ons nog geen nieuws over op handen zijnde bevallingen enzo. (Ik ben vandaag 19-4 uitgerekend...) Schiet nog niet op maar jullie horen het zo spoedig mogelijk!

3:43 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage