Huib, Sanna en Tijl op Saba!

21 februari 2006

Mt. Scenery

Jawel, vanochtend zijn Tijl & z'n pa de berg opgeweest. Viel eigenlijk wel mee alleen was het niet de bedoeling helemaal de top te gaan doen, maar ja eenmaal onderweg hadden we geen zin meer om om te keren. Het was er wel heel blubberig dus heb ik heeel voorzichtig gedaan (echt waar opa's en oma's) We waren dit gaan doen omdat Sanna heel hard moest werken (huisjes opmaken, Doris is ziek) en Tijl toch wel van een engeltje naar een bengeltje aan het gaan is. Er zijn steeds minder dingen die hij niet kan en steeds meer die hij wel wil....Poeh. Eenmaal beneden gekomen was Sanna klaar en nu hebben we net lekker geluncht (en Tijl dat op de grond gegooid..) en zijn we een oud mannetje tegengekomen die z'n huis wil verkopen voor zo'n 80.000 euro.......
Ik ga gauw onze foto account 'professionaliseren' zodat we snel meer plaatjes plaatsen kunnen.
Love y'all

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

tjongejongejonge wat een berichten allemaal achter elkaar! Ik zet er maar even een reactie bij, zodat je tenminste weet dat ik enthousiast meelees en check...maar meestal niet zoveel terug te melden heb :) Nou ja, vooruit, dat ik heel eerg ruzie heb met mijn eigen website en nu alleen maar een stomme blogger-account kan importeren...wat heb ik al die jaren gedaan :/

5:52 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Prachtig om weer van jullie avonturen te horen! Bedankt voor de hoge schrijffrequentie - zo blijven we heel goed met jullie wel (heel veel, hoop ik) en wee (niets, hoop ik) op de hoogte. Je leest het wel in de andere reacties, hier is het eind februari, wind noordoost, bewolkt, wat moet je daar nog aan toe voegen. Daarom is het goed omjullie kleurenfoto's te zien!
Hou je haaks!

Eeen groet van Pa

11:23 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Je dacht zeker: kom, laat ik dat werkvolk in het koude Nederland eens even lekker jaloers maken.... Nou dat is gelukt! He Sanna! Leuk om weer eens iets van je te horen! Gaat goed geloof ik? Ik snap er niets van... Woon je op Saba? Nou ja, ik heb je gebookmarked dus ik lees het wel. Toedels!

9:13 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage