Huib, Sanna en Tijl op Saba!

25 februari 2006

St. Maarten

Hallo daar nog steeds zulk lekker weer enzo hihihi. Hier is alles nog steeds erg fijn, we werken nog steeds niet te hard, hebben lekker weer en komen nog steeds interessante mensen tegen.
De laatste keer een mevrouw in de speeltuin die samen met haar man een boot exploiteert die een veer/vrachtdienst op naar St Maarten onderhoud en naarstig op zoek bleken te zijn naar gecertificeerde zeelieden..Volgende week dinsdag monster ik (Huib) aan om, als het bevalt, iedere dinsdag met ze te gaan werken!!
De afgelopen week waren er mensen te gast op de Ecolodge die zelf een heel mooi appartement op Anguilla verhuren en ons graag verwelkomen na onze werkzaamheden hier (April dus..) ze denken dat ik daar zeker een, goed betaalde, baan moet kunnen krijgen en ze zullen ons daar graag bij helpen! En vandaag kwam er een gezin uit St Maarten die daar een barkentijn hebben en ons ook wel leuk vinden, geloof ik...
Maar eerst gaan we a.s. dinsdag, woensdag en donderdag naar St Maarten om de Stad te bezoeken, boodschappen te doen, naar het strand, zwembad, disco, T.V. enz. We gaan slapen in het fijne mega-resort Sonesta Maho, iets wat we alledrie nog nooit hebben gedaan en normaal gesproken ook niet zo snel zouden doen maar volgend weekend is de St Maarten Heineken Regatta en alles zat al vol behalve een soort crack-smokkelaars hotel....
Kathy, bij wie we normaal gesproken de foto's uploaden is al een tijdje ziek en wil ons niet besmetten, dus nog even geduld voor nieuwe foto's. Het worden er dan wel lekker veel !
Dat was het wel geloof ik, dikke kussen uit de Carribean!!

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

hoiik lees mee hoor! Hier ook lekker druk met velen leuken zaken...ik kan niet eeuwig afhankelijk blijven, dus laatst maar mijn eigen dolly-cd gekocht, moet er nog een bandje van maken...Heb zeder goeden plannen voor the future...dit wordt leuk!!!!!
Cecilia

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ook wij lezen mee en zijn vol afwachting of er inderdaad een groepsreis naar jullie georganiseerd moet worden voor Tijl zijn verjaardag. Dan zijn wij net tussen inpakken en weer uitpakken. We gaan hier 1 augustus uit de Jupiterstraat en 1 septem-ber de Barbadosstraat in.Spannend, spannend,spannend!Ook kijken we uit naar jullie nieuwe lading fotoos. Die Tijl wordt wel een erg mans kirreltje ,hoor. We maken een soort verzamel-albumpje van jullie verhalen en foto's.....voor later!
Dit was het weer, Pa gaat volley ballen en ik zonnebanken.
doei en big kisses en zbrbs for all of you,
mama truus oma

1:58 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ha Huib en San,
Jullie verhalen klinken super goed! Doe iedereen de groeten op de Stad. Dikke kus vanuit Australie, Jarina

2:34 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Mogen wij ook mee met de groepsreis???? Ik vind het echt cool wat jullie daar doen. Heel veel plezier en zo zie je maar dat je gewoon lekker je dromen moet waarmaken! Veel plezier in het resort (dat vinden WIJ zelfs erg....) en toch ben ik jaloers.

9:26 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja, hier de ex-buum weer. Niet dat ik al weg ben - maar jullie nou wel alweer heel lang! Tis toch wel heel stil zo, hier in de crijnssenstraat. Heb me daarom toch even verdiept in vliegtickets naar saba, maar ik vrees dat bruin dat niet trekt voor een gezin van 3. Waar en hoe hadden jullie dat nou gedaan? De lente is namelijk begonnen en toch sneeuwt het hier, dus mijn witte winterlijfje schreeuwt om zon. Hoor maar: ZZZZOOOOOOONNNNNNNN!!!!!!!!!
Maandag krijg ik de sleutel en de week daarop verhuis ik. Misschien dat in Noord de zon schijnt?
Lieverds, geniet en leef! Mochten jullie voorlopig niet terugkomen, kom ik daar wel wodka drinken.
Dikke zzzzoennnn,
serge

5:41 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage