Huib, Sanna en Tijl op Saba!

09 juni 2006

Donnerwetter!!

Gutentag!
Eindelijk (hopelijk) weer wat foto's. Hopelijk omdat de stroom hier vandaag uit was gevallen en je maar nooit weet of die er nu blijft, verder vertelt deze computer mij allerlei geheimzinnige dingen...
Ik zag op internet dat jullie een hittegolf verwachten, wordt het dan warmer dan 15 graden?
Hier is het nog steeds erg ok., de laatste tijd weinig regen (de kikkerstjes worden erg stil) en af en toe een beetje stoffige lucht vanaf Montserrat, waar laatst de vulkaan weer aan het rommelen was, gek idee om zo dicht bij een actieve vulkaan te zijn en te realiseren dat je zelf ook op een vulkaan zit.
Het leven op een vulkaan is echter erg rustig, soms een beetje, zodat we er over denken om, als we hier blijven toch wel een huisje in het dorp (WWSide) te zoeken zodat we er soms eens uit kunnen en visite kunnen ontvangen of op visite gaan of eens een ijsje halen of eens lekker zeuren :-))
Hoe is het met alles en iedereen in NL, gaan de verschillende huwelijkse perikelen nog allemaal goed of beginnen er zenuwen te komen.
Ik geloof ook dat we Leon's verjaardag helemaal zijn vergeten...SORRYSORRYSORRY!!! Maar alsnog van harte en we hebben hier een liedje voor je gezongen en hopen dat je een leuke dag hebt gehad. Jij hopelijk ook Margriet of hadden jullie weer de hele school uitgenodigd?
Genoeg geklets, ik moet ook naar de Duitschers kijken en nogde foto's doen en Tijl van de creche halen. Maarrr: Too blessed to be stressed!!
Veel liefs van de Vulcano's

8 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hoohaa, met de BBQ in de tuin in Lunetti. Het is heust wel lekker warm hier en fijn zomers! Doeidoeidoei!

2:17 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hee stinkhippies! Hier begint het nu toch ook aardig stinkerig te worden, maar het schijnt vandaag weer over te zijn. We zijn lekker een weekje naar Frankrijk geweest, elke avond gebarbecued, heeeeeerlijk!
Leons verjaardag was leuk, niet zoveel mensen dit keer. We leren elk jaar. Leon had wel geprobeerd de hele school uit te nodigen ("als ik daarmee mag spelen, mag jij op mijn feestje komen") ayayay, gelukkig hebben we daar op tijd een stokje voor kunnen steken.
Nu moet ik aan het werk...... bleeeh

3:06 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

kunnen we jullie eigenlijk ook foto's mailen???

5:32 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Jeeeeeeeeeezus, wat is jullie zoon toch een lekker ding!!!!!! Ik kan er geen genoeg van krijgen....En het ziet er toch wel erg zwaar tof uit, daaro....Ik zit de warmte weg te puffen achter de computer, maar wordt daar eigenlijk alleen nog maar meer duizelig van :-))
Merijn had er genoeg van en heeft zichzelf omgedoopt tot mister scarface; hij heeft een op hol geslagen slijptol in zijn gezicht gekregen met als resultaat twee flinke japen in zijn neus met heeeel veel hechtingen...Zielig! Maar hij is er alweer bijna bovenop. En later zijn die littekens natuurlijk hartstikke stoer bij de verhalen met veel bier enzo..
Absoluut nog geen huwelijksstress, alleen maar voorpret en dat lijkt me wel de bedoeling.
Goed, dikke vette kussen, ook eentje op de billetjes van Tijleman,
Tante Cornelia

8:38 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lieve mensen,

We komen net terug van een weekje met de caravan in "tropisch" Holland,lekker hoor. We maakten o.a. een zeiltocht op de Merwede in een IJsselmeerkruiser die 73 jaar geleden door Tijl's overgrootvader werd gemaakt. En ze zeilt nog als de beste!
Thuis troffen we een geheimzinnig pakje aan dat ik niet eerder dan 16 juni mag openen! Ik ben benieuwd! Natuurlijk hebben we weer genoten van jullie prachtige foto's, zoals altijd kijkt iedereen hier er reikhalzend naar uit.
Tot zover deze keer, we schrijven gauw weer.

Liefs van Pa en Opa de Vries en een speciale aai over de bol van mijn grote kleinzoon Tijl!

5:32 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

gutentag heubert,
vannacht ook donner en blixem gehad.
Ik wil allen even melden dat ik achter het adres van Charlotte ben gekomen en dat ik dat op Huibert's huib67 email gezet heb.Doei
mamatruusoma

9:20 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Waerde Soon, Schoondoghter en Kleinsoon,

Uwe vader was seer vereert ende verrast na het doorlesen van uw costelijck perkament. Oock de waerdevolle gravure van 't eylandt Saba met derselver artistiecke aanvullinghen van kleisoon Tijl, heeft sowel uws vader alsoock moeder veel vreught gebraght. Dank!! Wy sullen een kleine suypinge nemen ter ere van deze feestelijke dagh en oock op uws welsijn daer in 't verre Westindiƫn. Wij wensten u spoedig hier weer eens te sien!

Gegroet!

Uw vader in Patria

3:40 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Sanna, Huib en Tijl.

Nog steeds aan het genieten, zo te lezen. Hier een beetje wegdoezelen in t zonnetje en met een half oog naar Ned-Ivkust loeren. Morgen naar Denemarken. Esben en ik zijn erg flexibel met het maken van plannen en ook het wijzigen daarvan, dus nog geen idee wat we deze winter gaan doen. Neem wel regelmatig een kijkje op jullie site.Leuke verhaaltjes en vooral leuk geschreven. Plan honderdenzoveel is uitgebroed naar aanleiding van julie bericht een volkswagenbus in de aanbieding te hebben. We zagen ons al zitten volgend jaar zomer, beetje toeren door Europa (Esben begon zelfs over Rusland en verder...)Nou zijn er natuurlijk allemaal dingen die ik zou moeten weten voordat ik zeg doet u mij die maar, maar aangezien ik van het vrouwelijk geslacht ben en me daar ook volledig bij heb neergelegd, kan mij dat niet boeien. Dus, mocht ie nog op jullie persoonlijke lijstje staan van Things to dump, zou je me dan het een en/of het ander kunnen mailen over de staat van zijn van jullie busje? Esben zegt dat ie een jongen kent die erg handig is met VW-busjes, dus het opknappen zou geen probleem zijn...Ik geloof dat ik daar maar gewoon op moet vertrouwen.. Dank alvast. Heel veel plezier nog. Veel liefs Nikki og hilse fra Esben. Oh ja, emailadres: nikkidejong@hotmail.com

1:46 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage