Huib, Sanna en Tijl op Saba!

07 april 2006

Post!

Hoera! Gisteren hebben we wel drie brieven/pakjes gekregen. Nu kijken we erg uit naar wat er uit W.Werf gaat komen. De foto van het huis in P'end hadden we volgens mij al op internet gezien, en die eethoek zie je in deze Kolonie natuurlijk overal;-)) De muisjes zijn vochtvrij opgeslagen bij Tom en Heleen totdat de grote dag aanbreekt.
Is onze conclusie juist dat Jeannette Merel en Harald gaat trouwen? Weten jullie al waar? Toch niet op een boot he?!
Dat was het wel, we hebben net pasfoto's voor de immigratiedienst laten maken, ik zal proberen ze op onze blog te zetten, het zijn nl. echte boevenfoto's, behalve die van Tijl natuurlijk.
Ps. Het regent hier flink en slechts 25 graden brrrrhaha
Groetjes en liefs van drie doorweekte kolonialen.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Lieve Sanna,Huibert en Tijl.
"Vreemde" opa cowboy hebben jullie.Bliksem in de hengel!!In Feb/Maart?? Wie gaat er dan hengelen bij Ijmuiden?? Dan bevries je toch? Het is inderdaad een beetje vreemd weer. Maar toch wordt het weer lente en gaan de hyacinthen nu al weer bloeien, en komt toch weer wat kleur in de natuur. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe heerlijk het is als de regen bij bakken uit de lucht valt en langs de goot naar beneden stort. Met je hoofd omhoog en je tong naar buiten om het water op te vangen! En dan de geur daarna!
Ik had een vraag voor Huibert. Heb je het nagekomen briefje ontvangen en wat is daarop uw antwoord? Ja of Nee? Wil je dat even aangeven ?
Verder een hele dikke zbrp, mama/truus/oma

1:22 p.m.  
Blogger Huibsannatijl zei...

Hallo!
Jullie hoeven het geld niet terug te storten.
Groetjes en liefs, Huib, Sanna, Tijl.

8:23 a.m.  
Blogger Haaraalde zei...

We hopen het wel! Als Jeannette nog wel wil ;)

10:18 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dag Sanna, Huib en Tijl!

Ik zag geen gastenboek oid, dus laat ik hier maar even een berichtje voor jullie achter.

Wow, we zijn helemaal onder de indruk van jullie nieuwe woonplaats. En van de looks of Tijl natuurlijk! Wat een grote knappe kerel is het al!

Zo te zien hebben jullie het prima naar jullie zin in het paradijs..Jaloers!

Geniet ervan, en we hopen jullie te zien als jullie dit saaie landje nog eens aan doen...

Veel liefs en dikke knuffel van

Bas, Willemijn en Ezra.

8:57 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Heeeeeee luitjes,

alles kits onder de rits?? Hebben jullie trouwens een telefoonnummer waar ik jullie kan bereiken? Ik heb een nieuwtje dat ik graag even door wil bellen en weet niet of jullie je mobiel gebruiken...

Kus, tante Cornelia

11:48 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage