Huib, Sanna en Tijl op Saba!

15 april 2006

Vrolijk Pasen !


Hallo allemaal, even een kort berichtje.

Zoals je kunt zien gaan de Paasdagen hier niet ongemerkt voorbij (en begint Huib toch wel echt handig met computers te worden,ahum)
Tijl kwam donderdag met een tas vol tekeningen en een "God bless my parents, love forever, Tijl" briefje thuis.

Thuis is nu dus "de Klomp"waar we aardig gesetteld zijn.
Tijl heeft een heel mooi hoekje gekregen, al zeg ik het zelf. Een groot bed, met een vet hek erom en een hoekje met een burootje waar ie lekker kan spelen.

Ik heb nu niet zoveel tijd omdat ik gazpacho en basilicum- en citroenmelisse/mint ijs ga maken.
Dit is voor een klein feestje dat we maandag gaan vieren tgv Bernt's verjaardag.
Misschien dat ik vandaag nog tijd heb om weer wat foto's te plaatsen anders zsm.
Nu gauw naar de keuken
Veel liefs van de Paashazen
PS Bedaankt voor die boueken!
PPS Er vliegt een kolibri rond mijn hoofd!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Lieve Sanna, Huib en Tijl!

Bedankt voor jullie paaswens en de prachtige foto van Tijl met zwevende paaseitjes boven zijn hoofd. Ook wij wensen jullie allemaal een goed en vrolijk paasfeest toe! Hebben jullie het erg druk met gasten, of valt dat nog mee. Hier wordt het, min of meer tot tegenzin van de natuur zo lijkt het, toch onmiskenbaar een beetje lente. Er komen in ieder geval steeds meer kleurtjes in de tuin, maar het blijft jammer genoeg wat grijzig.
Alles goed bij jullie? Hou je haaks en hopenlijk komen er weer gauw foto's op jullie weblog, (inmiddels heb ik er nu 112 op de cd gebrand).

Liefs,

van (O)pa en (O)ma uit de Wieringermeer.

11:41 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage