Huib, Sanna en Tijl op Saba!

12 mei 2006

Kakkerlakken

Is een van de nieuwste woorden van Tijl. Erg grappig natuurlijk, vooral als hij het meerdere malen herhaalt net als er gasten in de buurt zijn...
Reed Barnes is ook favoriet, dat is de buurman van de Ecolodge en Tijl roept zijn naam enthousiast uit voordat hij gaat slapen. Hij maakt steeds meer zinnen en ook zijn engels met West-Indian Accent gaat met sprongen vooruit. Zijn lievelingsliedje is een engels lied dat stamt uit de tijd dat de pest nog zeer aanwezig was en gaat over dat iedereen dood neer valt. Hoezo morbide? Gelukkig is hij een vrolijk en lief jongetje en wordt zijn humeur hierdoor niet beinvloedt.
Na vele dagen regen is hier de zon weer doorgebroken en is het warm. Alles is groen en staat in bloei en ruikt lekker. Soort lente maar dan met hogere temperaturen.
We hopen dat jullie zomer ook blijft, veel liefs van de kakkerlakhippies.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

lieve Sanna. Een fijne moederdag vandaag. De zon schijnt hier nog steeds, hoewel de temperatuur wat zakt.
Hebben jullie echt kakkerlakken? Dat zal wel en nog meer enge insecten. Ik liep met Mara vanaf school en daar maakte ze me er op attent dat er een "insectje"liep. Een mier.Is Tijl zijn uitspraak van kakkerlakken net als Harald's Kleileloort, en rantalenpaal? Om nooit te vergeten.
Een fijne dag verder en een dikke kus,een extra voor Tijl z'n neus. mamatruusoma

3:21 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wat fijn toch, Tijl is nu al een fervent Feyenoord-hater! ;))

Het (voorlopig) laatste mooie weer doorgebracht op Texel (laatste keer dat ik daar was ging ik bij Huib langs in dat restaurant) en nu met straffe hulp van mijn lief het hele huis(je) schoongemaakt. *nies* Best stoffig was het. Ik zat nog ff foto's van Tijl's eerste verjaring te kijken en...mijn god wat gaat dat hard!

geroetjes!

11:38 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hey you's! alles wel? hier is niet zoveel nieuws te melden...behalve dat F en ik een 34 merc hebben gekocht die als een dolle gaat (diesel)en die we zelf aan het opknappen zijn (ik heb spiegels en koplampen aangebracht/vervangen en volgend sleutelweekend van de mercedesclub waar we lid van zijn is hij gelast (door de vriend van een collega) (kleine plekjes) en gaan we hem insmeren met rx5 en rx10 de bodem...) hij is twee weken gelden apk-goedgekeurd...yay

7:32 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage