Huib, Sanna en Tijl op Saba!

21 juni 2006

Nederland-Argentinie

Was in 1998 een stuk spannender, ik moest eraan denken dat ik toen half onder het biljart van de Rookies zat en daar aardig wat bulten aan overhield.
Dit keer wat minder heftig en dus weer eens wat foto's. Ik realiseerde me dat ik wel heeel veel foto's van Tijl heb, dus moeten we maar weer eens een lange wandeling (naar de Zwavelmijn, brrr...)moeten gaan doen. Gisteren en eergisteren heb ik de cursus "Ken Uw Eiland" succesvol gevolgd, en ben nu gecertificeerd eilandkenner; vraag maar iets moeilijks!
Nu is de wedstrijd afgelopen en moet ik gauw Tijl ophalen.
Tot snel, de luie Hippies

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

heee ik ben de eerste met een comment

9:52 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ha! Daar moest ik ook aan denken: trillend als een rietje richting televisie en vervolgens de gaten in ons kop springend onder het biljart :D

Trouwkaarten en allerhande meuk komt richting 't eiland!

4:59 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lieve Saba-ers,

Bedankt weer voor jullie bericht en foto's. Vooral die van Tijl met zijn 'class' vonden we prachtig, we hebben de foto laten afdrukken en die heeft zijn plekje in de 'galarij' gekregen. Alles gelukkig goed met jullie, en hier ook. We hebben de langste dag al weer gehad, als ik dat vroeger tegen Oma Bloemink zei, dan vond ze dat niet leuk. "De dagen gaan korten!". Maar ja, eerst toch nog maar even een beetje zomer a.u.b.
Dit weekend gaan we naar Friesland om daar een wedstrijd van de 12 voets jollen te bekijken, er zeilen nog heel wat klassieke 'De Vlijt' bootjes mee.

Tot gauw, en een aparte knuffel voor mijn kleinzoon Tijl!

Hou je haaks,

(O)pa de Vries

3:05 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Haaaaaalllloooooo,
gecertificeerde eilandbewoner!! Gefeliciteerd. Wat leuk dat je nu vanwege je hobby (lezen) een certificaat krijgt. Ga je er /of kan je er, nog iets mee doen/ verdienen? Of is dat nog 'in portefeuille' voor later?
We beginnen nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de "trouwkaarten en allerhande andere meuk" van Harald en Merel!
(Harald sprong later/of eerder ook nog eens een gat in z'n kop, onder het keuken-gang-deurkozijn.)
Eén dezer weken ga ik , met Margriet, op jacht naar een passend 'trouw outfit' als moeder van de bruidegom.Hij zou het leuk vinden als ik een hoed op deed!!!!
Zo'n jongen toch. Z'n moeder vindt het ook leuk!
Lieverds een dikke zbrb voor jullie allemaal,
mamatruusoma

1:32 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Zo, vandaag gefaxed. Is het goed aangekomen en is dit wat jullie nodig hadden? Wil je het even bevestigen en/of wijzigingen doorgeven?
Vandaag ook de uitnodiging van Harald en Merel gekregen en hun ontroerende website bekeken. Heel mooi.Nu maar hopen en bidden dat het stralend mooi weer wordt.
Hèléloeja.Eemen.
Als jullie de gelegenheid hebben moet je eens op www.haaraalde.nl/trouwen kijken.
Ellen Koopman is vandaag bevallen van hun 3e stamhouder genaamd:
Jan Jacob Smid. 7 1/2 pond en alles gezond!
Dikke kus voor allen,
mamatruusoma

2:56 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage