Huib, Sanna en Tijl op Saba!

01 juli 2006

Job

Jahoe!!!!
Ik (Sanna) heb een baan!!! Vanaf vandaag werk ik op zaterdag en zondag als librarian in de bibliotheek van de Medische Universiteit (http://www.saba.edu/).
Op dit moment ben ik druk bezig met stil zijn. En internetten...
Ben vanochtend ingewerkt door Lina en zit nu naast Net. Allemaal leuke nieuwe collega's!
Huib is ook bezig om wat extra werk te zoeken, zodat we in de toekomst misschien genoeg verdienen om naar "de stad" te verhuizen. De ecolodge is nog steeds fantastisch, maar een beetje meer tussen de mensen zou ik niet zo erg vinden. Ik blijf toch een stadsmens.
Met Tijl alles goed, zijn engels gaat met sprongen vooruit, vooral dierennamen(turtle, monkey, lion, snake, hippo etc. ).
Ik heb begrepen dat het kabinet is gevallen, maar waarom is me nog niet helemaal duidelijk; in de krant hier staat een artikel waarin Wim Kok nog steeds minister president is...
Goed, ik ga weer aan het werk!
Liefs van de bibliotheek hippie.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Lieve Sanna,

Gefeliciteerd! Lijkt me erg leuk om te doen.
Hier alles goed, we hebben zelfs een echte zomer, dus wat willen we nog meer...
Groetjes aan Huib en aan mijn Engels sprekende kleinzoon Tijl.

Liefs,
(O)pa

2:55 p.m.  
Blogger Haaraalde zei...

Geveuliciteurd! Dat artikeltje over Wim Kok...ken je dat niet scannen? Ik vind het hilarisch!

Ten Huwelijks-uitnodigingen komen jullie kant op! Of kijk anders even op www.haaraalde.nl/trouwen

10:26 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ha die Sanna. Wat leuk een job! gefeliciteerd.
Ha, hoi, de Opperdoezers zijn er weer.Gekookt met een klontje boter en gebakken in een klontje boter, zijn we weer lekker met de lijn bezig. Wel lekker,hoor!
Temperaturen zijn hier nog steeds tropisch, jammer dat de druk zo hoog is. Enfin, we mogen daarom gewoon niks doen.(Te zwaar)werk is nu niet goed voor een mens.Stof blazen is al een inspanning. We vinden het erg lekker na al die kou.
Dikke kus, mamatruusoma

10:38 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage