Huib, Sanna en Tijl op Saba!

23 maart 2006

Voorjahahaar

Hoe is het op de noordpool? Hier wil het maar niet koud worden, en dan is het nog maar 23 maart..
Te hopen dat het zwembad niet leegverdampt is in de zomer.
Nou ja, het is toch maar een paar minuten rijden naar de zee joehee joehee!
Jaja, de eerste opwinding over het hier blijven is, na twee flessen Cava, wel wat bezonken waardoor we nu nog maar tien keer per dag tegen elkaar zeggen: WE BLIJVEN!!
Jawel Zeezieltje na augustus gaan we lekker weer hiernaartoe, denk je soms dat een NL zomer goed genoeg voor ons is;-) Wat is jouw plannerdeplandan?
Op veler verzoek dan weereens wat andere foto's dan die van een schattig babietje hoewel ik er een tegenkwamdie ik, qua billen, Tante Corelia niet wil onthouden.
Veel zonnig ende relaxte kusen van de Vrolijke Rots!

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ha die huibsannatijl, ik vond het helemaal geweldig om al die mooie foto's te zien, maar het mooist vind ik cham! Ook hier wordt panje goed vertroeteld en nu kan ik roos gaan vertellen dat zijn vriendje in saba is, bij tijl.
Ze praat me helemaal na, ik weet niet of ze het echt begrijpt maar later dezelfde dag krijg ik alles nogmaals terugverteld dus ik denk dat er wel wat blijft hangen!
Dikke kus en ik mail je andere adres ook nog even!
smak!anke rich roos max

3:22 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Heeeeej,

Bedankt voor nog wat meer billen actie. Ik kan er geen genoeg van krijgen! De rest van de foto's zijn ook echt super, wat hebben jullie het daar waaaaaanzinnig mooi!
Peter en Jeannette hebben gelijk; de lente zit er hier serieus aan te komen, want ik nies mij de kolere, wat altijd een goed teken is :-))

Enne, gister een doorbraak gemaakt in trouwgebeuren, want heb een ware bruidsjurk gekocht. Sjonge, wat weird man! Ben nog steeds in shock. Tja, nu zul je toch echt tot augustus moeten wachten tot je hem ziet San!

Anywayz dikke kussen voor jullie alledrie en voor alle mooie boompjes, beestjes en vriendjes die jullie daar ontmoeten.

Tante Cornelia

7:18 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Zondag 26 maart, de zomertijd is begonnen en ja warempel: het wordt inderdaad echt "zomer", hopen we.
Bedankt weer voor de berichten en prachtige foto's. Het viel me op dat op de kolibri-foto vooral de schaduw van het vogeltje duidelijk zichtbaar is. Vliegt ie sneller dan zijn schaduw??
Vandaag een dikke brief naar jullie geschreven met wat foto's van het 'huis'. Hopelijk komt alles goed aan.

Liefs,

Pa en Ma en Opa en Opa

7:08 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage