Huib, Sanna en Tijl op Saba!

15 maart 2006

Lekker varen

Zo dat was weer een retourtje St Maarten. Pfff vier uur opstaan en om negen uur thuis is toch niet echt Caribisch volgens mij...Ik stond, toen ik thuiskwam behoorlijk te zwaaien op m'n benen! Toch was het wel weer leuk, heb lekker boodschappen kunnen doen: 132 luiers, twee drinkbekers en twee flesjes, een 'potty-trainer' (die helaas niet past op onze w.c...) en nog veel meer. Het varen is leuk, gisterochtend waaide het flink en de Dawn is van aluminium dus die stuiterde lekker op de golven. De terugreis was een stuk relaxter en ik heb de hele weg achterop met een biertje naar de ondergaande zon zitten kijken. Ik geloof zelfs dat ik een 'green flash' heb gezien (google dat maar) Ik zit nu bij Heleen te tiepen, Sanna is met Tijl bij het ziekenhuisje omdat ie al een tijdje flink hoest, ook zijn er weer en flink aantal tanden op komst maar het ergste heeft ie wel achter de rug geloof ik. Hij kwijlt nu alleen nog best veel. Nu ga ik weer naar de lodge, de lunch doen.
Veel liefs van uw liefhebbende (schoon)zoon, broer, vriend, buurman en piraat en zijn hippie-familie!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ooooh, arme tijl naar het ziekenhuis, zielig! Hoe gaat het nu met hem????

Kus van een overbezorgde tante Cornelia

11:58 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage